myslördag

halloooo!!!:)
idag har jag haft en hemma dag, gick upp halv 7 med avelina och lukas..
vaknade av att avelina stod vid lukas säng och sa ; uukassss aakeeeen :)
vilket betyder lukas vaken ;) haha så då såg jag att lukas låg å flina till henne..
så dfå gick vi upp och lekte ´lite :)
sen har jag varit ute och gått lite med mammsen:)

nu är mamma alex pappa alle och frida råbom här:p

frida kom hit för ett tag sen, verkligen trevligt..
var meningen att vi skulle gå iöver till angelica och mysa lite..
men lukas somnade med nappflaskan i munn :D hihri sötnos!!

nu kollar vi på melodifestivalen, har ätit god mat och sånt!!

skriver kanske mer sen..
pussssssssssssssssssssss


my love, andreas!
jag ska lära lukas säga pappa, för att visa sin stolthet till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0