mornn då.

morgon morgon :)
shit, inatt har lukas sovit ganska bra ändå.. så skönt!!
han vaknade några gånger, men då hade jag inte somnat än så då gör det ingenting..

just nu liegger han på golvet och vänder sig hela tiden, så roligt att se!!
det är konstigt att kunna lägga han på golvet bara sådär.. det har ju aldrig gått..:L) mammas storkille..
sitter tyvärr på amandas data så jag kan inte lägga in bilder just nu.. eftersom hon inte ha någon sak där man
stoppas in minneskortet ifrån kameran ?! ;D

iallfall så skrev jag ett sms till ett medium för att kolla om det gick och boka tid eller om hon var fullbokad länge..
fick svar imorse, att hon hade telefontid och att jag sksulle höra av mig:)
lite spännande!! lätt värt det, nu jäklar ska jag få en utredning på allt detta!!
tänk om hon skulle kunna komma i kontakt med andreas?!?!?!?!
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååh .. då är min dröm sann!!
jag saknar dig så mycket älskloing!!

nu ska jag gå och duscha lite och försöka göra mig iordning.

för den delen så saknar jag malin elle och sandra & maxen, mina fina vänner!!1
vi kommer då alltid hålla ihop vi, i vått och torrt!!
kan man tänka sig, vi har gått i samma klass i tre år, umgåts nästan varje dag..
och sen får alla tre ett mirakel!? underbart... jag älskar er tjejer, och era killar med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0