morgonpigg

äntligen morgon igen..
och jag känner mig som en ny människa?
jag som alltid brukar vara så trött att jag inte ens kan hålla upp ögonen, då jag gör vad somhelst för att lukas ska somna om en liten stund till.. men idag? haha.. jag är på super humör.. skulle typ kunna ut å springa med vagnen ;) nej men ärligt så är det skönt.. lukas gick och lag sig i tid igår, vid typ 8.. så han vaknade massa gånger på kvällen när jag inte ens va trött ist.. och sen somnade han typ halv 2?! men iallafall mig gör inte det nått iaf. för jag brukar sitta uppe så länge, frågan är varför och svaret är ju att de är därför jag är trött..

lukas ligger på golvet och rullar runt, mitt hjärta!!
han skriker att han saknar elle & maxen..
var ju hundra år sedan vi träffades känns det som ;D haha ändå var det i förra veckan!!

nej nu ska jag äta min äckliga soppa till frukost. åh fy!!

puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0