kommentsss.

kommentar;

Hej! Hittade hit genom en annan blogg.
Jag har läst igenom lite av dina äldre inlägg och jag måste säga att du är SÅ otroligt stark, det du gått igenom måste vara sjukt jobbigt. Du verkar vara en toppen mamma till din son.

Jag undrar en sak bara och du behöver inte svara om du inte vill.
När fick du reda på att du var gravid? Pappa till barnet fick aldrig reda på att han skulle bli pappa?

Svar till hanna;

tack så jätte mycket det värmer att höra, jag försöker varje dag:)
jobbigt är det men det måste funka så är det bara :(

jag fick reda på det i början av januari, hade det på känn lite i december med men trodde jag inbilla mig..
jo andreas visste om att han skulle bli pappa, han var överlycklig!!

Får gärna fråga om det är nått mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0