its not to late.

godmorgon, eller förmiddag!!
idag slog hjärteliten upp sina små blå 07.00 :)
börjar bkli van med det, önskade dock att han kunna sova liiite längre iallfall, slipper han bli trött så snabbt..
iallfall så har jag hunnit plockat, diskat och dammsugit hela lägenheten.. och kl är bara 10.41:o
hjärtis ligger och sover sin första tupplur, få se hur länge den varara, brukar variera lite.. allt från 5 min till 2 timmar!! haha :)

och som sagt så är jag insnöad, hur kul är det då?
sandvikenhus gör väll ingentingg åt saken dom heller!
tänk att det ska behöva gå så klpngt att dom ska göra nått så man måste anmäla dom och ta upp allt i tv..

skulle vela tända några ljus, men har ingen tändare.. :( less.
en nackdel med att sluta röka!!

nu ska jag kolla lite tv och mysa ner mig i min skööna filt!!


SAKNAR MINA ÄLSKADE FRIDA THIAS OCH VACKRASTE LOVIS!!!!!!!!!!!!:(:(:(



andreas, jag visade kort på dig för lukas igår, han gjorde allting för att fåt tag på det..
såg ut som om han försökte " krama" fyfan vad hemskt att se..
att låta han bara se ett kort av dig och aldrig uppleva dig!!
du är väll med oss? och vakar över lukas.
vi älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0