gävle

förlåt för dålig uppdt.. som vanligt !! :)
igår sov jag vöer hos älskade frida och lovis.. thias skulle jobba natt så dom vela inte vara ensamma!! :)
klart jag ställer upp, och jag ångrar inte det!!
när jag kom var fridas mamma, syster och mammas kompis där oc hälsade på.. trevliogt att träffa dom :) heölt underbara dom med!! sedan efter ett tag tog vi en promenad till ica för att köpa massa frukt och göra pureer till lukas och lovis.. vi gjorde iallfall päron, banan och kiwii :) smask!! haha.. sedan ahde frida även hunnit gjort morot.. roligt att testa lite nytt.. lukas gillade iallfall präon mest...
efter det så åt vi pizza haha, sen så proppa vi godis.. dålligt samvete.

älskade frida, låg och pratade halva natten.. tack för att du finns!!

sedan åkte jag hem idag, för jag mådde inte bra verkligen.. usch.- hade ont i kejsarsnittet och var yr och kände mig illamående, sen efter ett tag fick jag även huvudvärk.. det hade frida med satt..
on skulle till sin moster, vela såå gärna följa med men kände att jag inte ville driskera med att smitta..

kom hem så gjorde jag morot,potatis och majs pure till lukas som jag nu fryst in :D
nu tänkte jag slå igen data måste verkligen sova nu.. varit vaken sen 05.00 imorse...


bilder kommer sen..
pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0