fyfan sjuk

oooooh fyfan!!
idag är det absolut inte min dag kan jag meddela...
vaknade i morse, av att allting snurrade.. kul!
skulle åka hem till malin med ange, men det sket sig snababre sagt än gjort det..
lära springa å spy direkt jag ställde mig upp..
sen fortsatt det så... mamma lära ta lukas, fyfan--
så nu kan jag ju meddela att det sprutade ur alla hål.. hahaha varnar känsliga läsare..
PLUS att jag har lingonvecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iallfall, så har jag sovit nästan hela dagen, i hopp om att bli bättre.
ena sekunden kände jag mig bättre, men nu snurrar allt igen,
pappa böt av mamma när mamma bärjade jobba, så nu skulle han åka å sjunga, så nu ska jag försöka leka lite med lukas.. ihopp om att inte må illa!! ELLER SMITTA HONOM !?

jaja...

orkar inte skriva mer, är svag haha!!
ilar i armarna med, och så fryser jag..
nu är mamma natta sjuk!!!!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0