fuck of alla <3 dag.

jag vill skrika!!!!!!! vafan ska en sån här dag finnas för?!
den är till för att man ska dela den med den man älskar ?! men vafan ska jag göra då?
jag kan ju aldrig få tillbaka honom. aldrig någonsin, kan ni förstå det?
jag skiter fullständigt i allt idag, jag kör mitt race!
du finns i mitt hjärta andreas, du vet det!
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fanfanfanfanfan...
jag orkar inte.. jag faller igen nu. jag som hade klättrat upp?
det är inte GLAD alla hjärtans dag idag..
fyfan, känns som att badda såren med salt..
jag vet att du har det så mycket bättre uppe med änglarna, men på något sätt vet jag att du skulle ha det 9324832 ggr bättre här med oss, tänk om lukas bara fick känna din värme, en ända gång?
han kommer aldrig få känna din värme, få känna din kärlek eller höra din underbara röst.
han kommer att få se bilder? men vad är det att skryta med?

om du visste att jag var såghär ensam....
jag ber till gud..
om du visste hur mycket jag vill.
men står kvar på samma plats, samma jäkla plats!
ingen förstår, jag vet jag pratar inte om det..
ni kanske läser detta och säger ; ofta...
det har hon aldrig sagt att det är såhär farligt?
men det är det, det är värre!!
det är som att jag lever ett liv i ADHD..
ena dagen kan jag vara så jäkla glad, vips så är jag sur..
eller arg, eller skriker, eller grinar... vilket jäkla skit!!

men nu kommer jag leva för dig andreas och för lukas..
inget ska få komma emellan mig och min älskde lilla hjärteliten, ingen ska få förstöra vår kärlek..






jag pratade med en person för ett tag sen, vissa säger ju att man inte ska visa sina barn att man är ledsen? men det är fel, dom måste se tårar, för att lära sig.
ibland kan jag titta på lukas, ena sekunden hur glad somhelst, sen är ju han ledsen?
han är en stor känslobubbla.
tur att jag har dig lukas, min solstråle mitt allt, mitt liv!!!
du är allt jag har och den jag kommer älska mer än allt..
den dagen jag födde dig, valde jag att ha mitt hjärta springandes utanför hjärtat!!
att man kan älska någon så mycket som dig, lilla du..
mitt underverk! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0