förstaaaa tandeeeeeeeen :_D



idag bjöd malin älskade malin mig på mat!
vi gick till bolaget och åt, dom har ju husmanskost där.. var sååå sugen på det!!
var iallfall fisk remouladsås och potatis, rotmos å nå jäkla fläsk och nå mer :)

sedan så gick vi på stan och shoppade lite, köpte ett par AS snygga byxor till lukas :)
efter det så åkte jag till lina, min brors tjej hon fyllde år:) där bjöds det på as god kladdkaka, med typ dumle i och digestive som botten :D

min älsklign växer sååååå snabbt..
alltså jag hinner inte med!!!

som idag, då sprack hans första tand upp liksom?
4 månader, är det ett skämt? :)
haha... jaja, så nu var det slut bitit på mig!!!:D
köpte en bitring som kyler idag.. får väll se om han gillar den, han biter på alt annat så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0