:D

idag har det varit en mysig dag!!!
först så var jag upp på stan för att hämta ut faderskapstestet!!
äntligen får jag papper på det, fuck of alla som har tvivla, kom ska jag trycka upp det i ansiktet på er!!!



iaf, sen åkte jag och malin till gävle för att åka skridskor med dom bästa!!!!!!!
Frida, Anna och lovis, såklart lukas med :)
ååh det var ju hundra år sedan jag åkte, har aldrig kunnat åkt, men gick faktiskt hyffsat ;)
as roligt iallafall!! och jag fick låna grillor av ango, älskade ango <3
tack ! :) och jag slog inte ihjäl mig som hon trodde :)



haha här sitter anna och knyter mina iaf, eftersom jag inte klara det själv!!
as kallt var det även fast jag hade tre tröjor och jacka plus 2 byxor...

nu ska jag sova, imorgon väntar en heldag i valbio med mina favvisar!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0