:D

kommentar:
tina Jag var också vagntokig när Liam var mindre och åkte vagn. Vi avverkade många vagnar jag och hans pappa :) Dock var vi jättenöjda med alla, men jag hade/har fel i mina handleder, och då är ju vissa vagnar lättare än andra.

Men vad har du för vagnar nu då? Släng upp en bild eller nåt? :)

Förresten, jag har följt din blogg ett tag, vet inte om jag har kommenterat tidigare. Men du verkar va en jättegullig tjej och bra mamma. Jag blir så varm när jag läser om din kärlek till Lukas :)
Stark är du med! Kramar, Tina

Svar till tina ;

Jo jag vet inte vad det är, alla mina vagnar har varit bra med men det är som ett beronde att jag måste byta hela tiden för då hittar jag nya!! haha!!
nu har jag en leviroo,crescent classic 09 emmaljunga edge 08 och en brio :p haha
men den leviroo har jag nyss fått såld, så det är ju skönt!
den nya var crescent, trivs jättebra med den :)
kan lägga upp bild senare :)

ÅH, tack, jag läste din blogg med, du är jätte stark du med, du är grymt bra med liam och läste att han var sjuk ganska mycket, åååh styrkekramar till er båda!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0