bling ny vagn;)

hhej alla!!
jag hann inte skriva någonting igår, eller jag tror jag inte gjorde de va ?
haha skitsamma..
igår så hittade jag en vagn på blocket som jag så promt vela ha!! jag är vagnberonde jag vet..
just nu står det tre vagnar i min lilla 2:a-...............
så jag snabba mig att försöka få min såld?! tänkte att jag aldrig skulle lyckas..
men den röck direkt, så lite rikare åkte jag och malin til västerås och köpte min fina crescent vagn..
en 09 classic! jättefin, såg nästan ny ut!! :D så idag vill lukas provåka sa han till mig nyss!

ialflall när vi skulle hem därifrån igår, då körde vi helt fel, eftersom en viss tony sa åt oss att följa väg 56 så gjorde vi det, men efter många mil fel så upptäcker vi att vi följer väg 56 åt fel håll.. vi var påbäg mot norrköping!?!?!?
jag tyckte det såg lite fel ut när det stod köping 2.2 på en skylt ?
sen stog det bara massa konstiga saker på skyltarna och inte ens en visning till gävle..
så vi ringde runt och vi var helt fel.. vi var på väg ner till småland?!?!
hahah
ja ni tänk om vi inte kommit på det, så det var bara vända och åka den långa vägen tilllbaka till västerås för att sen åka från västerås hem! usch va drygt!!!

vi åkte 16.00 och kom hem 22.00 så det vart en dag i bilen igår..
och jag rä så fruktansvärt glad över att jag lät lukas vara hemma med mormor och morfar, för tän om lilla han hade suttit med i bilen så länge :( plus att det var svinhalt :/

nu ligger jag och lukas i sängen, jag tror han håller på somnar igen...
iallfall så slog han upp sina små blå kl 05.30 idag...
då fick han lite välling, han brukar inte äta den tiden men men..
hela flaskan flög i ;D
sen somnade han om en timme...

nu ligger han och pratar och vettegudarna vad han gör, drar i fötterna och öronen och sparkar, försöker sätta sig upp hahah :)

måste passa på att mysa nu!

PUSSS




Kommentarer
Postat av: tina

Jag var också vagntokig när Liam var mindre och åkte vagn. Vi avverkade många vagnar jag och hans pappa :) Dock var vi jättenöjda med alla, men jag hade/har fel i mina handleder, och då är ju vissa vagnar lättare än andra.



Men vad har du för vagnar nu då? Släng upp en bild eller nåt? :)



Förresten, jag har följt din blogg ett tag, vet inte om jag har kommenterat tidigare. Men du verkar va en jättegullig tjej och bra mamma. Jag blir så varm när jag läser om din kärlek till Lukas :)

Stark är du med! Kramar, Tina

2011-02-23 @ 23:43:34
URL: http://familjentlt.blogg.se/
Postat av: Sophie

Bild på vagnen tack :)

2011-02-24 @ 07:46:56
URL: http://milfodilf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0