änglarna viskar

idag har jag malin oc natta varit i valbo och shoppat lite, var där några timamr!!
sedan bar det av hem till mig där vi satt och prata och grejsa!! :)
efter det så skjutsade vi natta till tåget kl 18.00 och sedan hem till frida thias och lovan!!
även anniishhh kom , fridas moster :)
vi handlade lite, sen lagade thias mat! as gott!!!!!!! kyckling med nå fetaoströra/phialedphia och hemmagjorde klyftpotatis med tsatsiki :D mumsssss i kulan !!

vi har haft det jättetrevligt, och Thias tog hål i öronen på mig, ett innei flörpen och 2 på sidan av örat:)
najsan, trodde det skulle göra jätte ont.. men känns inte !!:D

nu måste jag sova innan min vackra prins slår upp sina blå <3



andreas, du är med mig inatt
love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0