andreas strömlund

andreas strömlund


Jag tänker på dig,tänker på mig.
Tänker på oss, vad skulle vi göra`?
Öppna mina ögon, ja, det var bara en dröm.
Så jag åker tillbaka, den vägen
Kommer du tillbaka? Ingen vet
Jag inser, ja, önskar det var bara en dröm

Jag var på toppen och nu är det som jag är i källaren
Jag svär nu kan jag inte klara det, att inte veta nått min älskling
Och nu är du inte här runt mig , baby Jag kan inte tänka !!
Jag borde lägga ner!!!
men jag kan fortfarande känna det i luften
Se ditt vackra ansikte tänk att kunna köra mina fingrar genom ditt hår

Min älskare, mitt liv, min vän, 
du lämnade mig, jag är bunden
jag visste att det bara inte  är rätt.

jag hoppas bara att du märker att du är den enda jag längtar efter
Min andreas, min själsfrände, jag saknar dig när kommer jag lära mig?

Gav dig inte all min kärlek, jag antar nu har jag min payback
nu är allt jag ger till vårt barn, vårt älskade barn!
han var så lätt att älska
Men vänta, jag antar att min kärlek inte var tillräckligt

Jag går igenom det varje gång jag är ensam
Men jag tog ett beslut att jag ville gå vidare
för jag hade fel


Och nu är de borta och jag önskar att jag kunde ge dig allt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0