älskade hjärta

jag känner mig som en usel mamma..
att se dig skrika hela tiden och lida gör så jäkla ont i mig
och jag kan inte göra någontin åt det.. :(
dom senaste dagarna har skriken varit så hjärtskärande..
vad är det för fel, varför får jag ingen hjälp av BVC...
jag kan ju lova att detta ÄR något..

skriker skriker och skriker, jag ser verkligen att du har ont...
:'( älskade vännen, det känns som om att du lider eller spänner dig hela dagarna!?
finns det något jag kan göra? :(

varför ska just du må så dåligt..
jag önskar jag kunna ta över smärtan ifrån dig lukas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

just nu sitter du och gungar i din babysittergunga, och jag kan inte mer än att få tårar i ögonen av att kolla på dig, så underbart vacker, så unik och bara min!! det ända jkag vill är att du ska må bra..

är det maten jag ger dig det är fel på ?
är det sättet jag bär?
VAD ÄR DET....
och vad kan man göra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0