5 feb

hur kan man älska någonting så fruktansvärt mycket?






Lukas & Lovis <3


Lukas & lovis <3








bilderna från igår när jag var hemma hos min älskade frida och Loviiiis <3


iallfall så har jag nyss varit ut opch gått en promenad med lukas träffade mamma och en liitenkille som hon jobbar med  isak :) , men iallafall tycker det är så skönt när han får sova i vagnen ute och få frisk luft.. på den senaste tiden har han vart lite tungandad med, och det sägs att frisk luft är det bästa..
och istället för att sova med fönstrena öppna mitt i vintern så klär jag på han och lägger honom i vagnen på balkongen :) han älskar det verkligen!!


några bilder ;








när han vaknar ska han få hemmagjord morots/potatis pure :) <3




andreas, jag älskar dig :'(
jag minns, jag drömmer och jag saknar!!!!!!!
jag hittade ett ljudklipp på min gamla telefon.. med idn röst!!!!!!!!!!!!
äntligen.. som jag har letat, jag har vela hört din röst..
och nu fick jag det.. älskade fina du!!
jag älskar dig så himla mycket finaste <3
vi kommer att ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0