<3

idag har pappa varit här och myst med lukas :)
även att lukas somnades sittandes i pappas knä?! har nästan aldrig hänt.
han brukar skrika tills han somnar, lillhjärtat:( vill inte sova han eller, kan ju missa nått:)

iallfall så när dom åkt, så låg jag på golvet och lekte med lukas, plingaded et på dörren
så öppna jag var det från nå brandsak typ säkert hem?!
jaja iallfall så var killen skit trevlig, vi satt å prata om både det ena å andra?! hahah...
sen lura han på mig nå brandsaker för fan 4000.................... ska ringa å ångra imorgon.
inte behöver ja sånt där skit inte i min lilla lägenhet!! :D

nu har jag lagt mig i soffan och kurat in mig i min värsting filt, och kollat på sofias änglar!!
ååh så sorgligt.. förstår inte!!

nu väntar jag på mamma som ska komma med en sallad till mig. MUMS!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0