<3

tjeniiis då!
idag gick jag upp i tid, gjorde mig klar för kl 09.00 kom mallanbrallan och hämtade upp mig och lukas för då åkte vi till öpnna förskolan, på barnsång! tycker det är jätteroligt där!! :) längtar tills lukas blir lite äldre så han kan leka där också :)
iallfall sen bar det av mot gävle/valbo..
först babyproffsen, sen barnenshus där frida och lovan mötte upp oss:)
kikade lite, men jag hitta inte så mkt !!
sen så for vi vidare till valbo, köpte jättefina kläder till lukas, och en overall, turkos as snygg:D
har velat haft den så länge!!!

men men...
vill till lager med min fina vän frida med, men det vart ju itne ;)
en annan gång kanske ! :)

iallfall så har jag städat lite nu på kvällen, även så ha rlukas legat i badet typ 1 timme, haha han bara skrattar och plkaskar, så man vill ju inte ta upp hnom :D

nu ska jag krypa ner i sängen!
bilder kommer imorgon!!

andreas, mitt fina hjärta!
hur ska man orka?
tänk att jag aldrig ALDRIG kommer få se dig igen..
vafan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0