<3

idag har jag umgåts med två fina mammor!!
sophie och malin, självklart elias lukas och charlie med:)
vi gick lite på stan, för sophie skulle köpa mat till challe..
sen så gick vi upp på viking och åt.. fan va äckligt det är där egentlgen!!
satt där några timmar och pratade och sånt, haha..
sen så gick vi ner på stan igen.. kollade lite snabbt på lindex, sen stängde dom..

sophie for hem och jag och malin begav oss ner till dollar/rusta/ica..
för att kika lite.. vart inte mycket inhandlat eller.. 2 mörkchkoklad och en ramlösa för min del..
sen så gick vi hemåt och malin åkte hem :( saknar henne redan.. bästa harje, hängt med mig sen dag ett hon<3
en sån underbar och fin vän, som jag är så otroligt stolt över.. en sån som hon borde alla ha, undernbara du <3

jag fick 1 och ½ paket blöjor av harje med, shiit va snällt.. stackars elias hade fått skavsår av dom för dom va lite små thihi... sen fck jag även en HEL burk oöppnad komjölksfri ersättning av sophie--
ska testa det för lukas mage nu, takc älskade vän!!!!!!!!!!!!!

man vet inte hur man ska tacka dom, att dom är sååå snäll..
må¨ste göra nått tillbaka, känns ju som man bara tar och tar.. hahaha!!
dom vet att jag älskar dom!

nu ligger jag och leker med lukas på golvet med..
ska snart äta igen ?!? haa.. det var faktist bra länge sen vi åt..


nog prat om det, så har jag bokat dop :D :D
nu är allt klart och datum satt.
dom som är bjudna kommer få inbjudan!

sen vill jag bara säga att jag önskar jag kunna bjuda alla!!!!!!!
men jag har inte råd med det, det är ju rätt dyrt ändå!
<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0