:)

hallojs!
nu är redan denna helg förbi och nu är det måndag igen, som jag för den delen tyckte nyss att det var !!
i lördags var jag ut på krogen, med frida och frida :) var väldigt roligt, och vad glad jag var att jag valde att följa med! så himla mycket folk träffade jag, det märks verkligen att man inte är ute oftare!!! :)
tack för en superkväll tjejer <3

igår var det städdag och tvättning på schemat... inte så vidare roligt eftersom man var så seg efter lördagen!
men det funkade och när jag väl kommer igågn så går det undan :)

man vet iallafall vilka sina sanna vänner är, och aldrig i livet att jag ska vara bra mot dig när du behandlar mig som en påse luft! fyfan för sånt, komma och gå när du vill.. då väljer jag bort dig!!









miss u girls, my best girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0