busfrö

idag har jag hunnit varit på lager 157, hittade två tröjor och köpte två par leggings, även två superfina tröjor till lukas, så skönt att man kan börja handla till honom på lager med, dom har ju så billiga och bra kläder, han var iallfall supe fin i dom, två randiga tröjor var det!!:)

sen när jag kom hem så träffade jag och lukas marie, vi gick en promenad till ica, sen så satt vi där och pratade lite och efter ett tag så gick vi hem till henne, elin och malin :) där var även sandra & thomas en sväng!:)
satt och pratade och lukas gick för fullt!! han går min lilla älskade prins!!!!!!
tänk vad tiden går fort, och aldrig att jag trodde att när lukas var 10 månader skulle han upp och traska runt!
ser så ovanligt ut att se han göra det när man är van att han kryper eller ålar runt!!!!!!:D

älskade lilla krabbat!
vid halv 9 så gick vi hem, för då var lukas så trött efter allt bus med deras 2 katter 1 kanin och 1 marsvin :D
haha!! så nu sitter jag i soffan och kollar på på fotboll, medans lukas redan somnat för ett tag sen, hann bara hem och dricka välling o gosa lite, sen sov han min prins!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0