<3

idag har jag haft fullt upp med massa fint folk!:)
först så gick jag upp på stan, för att träffa emma & avvelina en snabbis!
sedan så kom frida, vi gick och kollade lite i affärer, träffade även nadja, andreas & nellie,
sedan kom amanda, så tog hon med lukas på bussen hem till pappa ( moffa) så jag vart ensam med frida lite, skönt med egentid,. det kan behövas ibland med .. så vi gick och åt mat på jensan, mumsig taco buffe!
sedan så mötte vi Marie, cecilia, elin & sandra !:) satt och pratade lite, sedan så gick jag och frida hem till mig ett tag, sedan följde jag med o lukke med henne hem, cyklade såklart!!:) lukas älskar det!
efter vi hade släppt av henne, åkte vi hem till marie en sväng!
och nu äntligen är vi hemma, lukas har nyss fått välling o står i sängen och pratar, somnar nog snart!!
han är sååå stor!

går för fullt, både utan och med skor! min lilla bebis :) <3

måste bara tillägga att jag saknar frida & lovis & thias så himla mycket, världens bästa människor liksom, som finns där ALLTID... hatar foilk som inte kan höra av sig! utan bara klagar på att en annan inte gör det, är det vänner de....
bara för att man inte hör av sig på ett tag, är man inte vän längre.. inte sant liksom.. o det ska vara bästa vänner!

bästa vänner ska alltid finnas där!!!!!! men fytusan säger jag, nu är det dags att sortera,.. men jag har gott om vänner så det är inte min förlust!

älskar att lovis o lukas är lika gamla med, 1 år nästan samtidigt.. längtar tills vi får spendera mer tid ihop!

jag kanske inte är världens bästa, men dom som är mina vänner vet hur jag mår! och vad fan jag gått igenom, hur vilsen man kan vara, då tycker jag att man ska acceptera och vekligen finnas där, hur dåligt en period kan vara! jag kämpar, jag försöker! men FÖRSÖK gå igenom det jag gjort, så ska ni få se.. ibland önskar jag det.. så noi kan få se hur det är, och hur jävligt det känns..
jag önskar att ni fick se inut i mig, jag vill itne klaga, jag försöker inte klaga!
jag VILL visa mig glad inför alla, och försöka orka igenom en hel dag!
det är svårt!! men jag HAR klarat mig, vilket måpnga inte gör!
önskar bara mina riktigta vänner verkligen var det och inte bara fanns där ibland!

jag älskar iallafall er..



Kommentarer
Postat av: Mia

Du är världens goaste & finaste granne, och vilken son du har sen, lika mkt solstrålar båda 2.



stor kram

2011-08-24 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0