pappa dag!

idag har jag umgåts med pappa hela dagen, alex kom också!
vi satt hemma å prata och lekte med lukas, sen så gick jag alex pappa & lukas ner på stan!
kikade lite, sen drog pappa iväg på möte så jag följde med alex å alle och åt mat! -sallad!
sen så åkte dom igen, så jag och lukas vart ensamma, men inte länge!
för då kom sophie, lilla charlie och michell! :)
pratade med dom ett tag sen gick jag och mötta marie !! min älskling då, <3

sen kom pappa igen och vi gick iväg o fikade lite.. eller ja åtminsonde dracjk jag en ramlösa!

nu ska jag käka fruktsallat!


PUSS PÅT!!



andreas :( varje dag, är lika jobbig! tankar åt dig hela tiden, jag önskar och ber, men inget händer!
saknar dig så himla mycket min älskade!!!!!!!!!!!!! vaRFÖR?!?!?!?!;'(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0