mjölkallergi

hallå!!

idag har jag varit till dietisten med lukas...
i fredags var jag som sagt in och tog massa prover ( pricktestet) på honom..
han reagerade då på ÄGG! även, mjölk..

så idag fick jag då veta att jag skulle sluta med allt som har med mjölk att göra även!
så ägg och mjökl får min lilla prins inte äta mer...
blir skit svårt, eftersom all barnmat inprincip innehåller mjölk eller ägg..

ikväll när jag skulle ge han den mjlkfria vällingen så åt han inte, han vägrade...
tyckte inte alls om det, så nu vet jag då inte vad jag ska göra?



nyss tränat zumba en timme, skönt!


jaja...
skriver mer sen, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nathalie! Tycker du kämpar på väldigt bra trots allt du går igenom..Synd att du ska få ännu en ny motgång, men ni kommer snart komma in i dom nya matvanorna. Träffade dig för några år sedan då vi har umgåtts i samma kretsar, tycker det verkar som du har växt väldigt mycket som människa och att du hanterar denna situation anmärkningsvärt bra. En stor eloge till dig Nathalie för att du är så stark. Det är ok är vara på botten ibland.



Många styrkekramar till dig!



/J

2011-04-15 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0