finaste jag har

gud vad jag älskar min son, hur kan man vara så lycklig som jag är!!
han är allt för mig, hela min värld och det jag alltid kommer att leva för!

idag blir älskade lukas 7 månader, tänk att det var 7 månader sen han kom till världen..
jag skulle aldrig någonsin vela vara utan honom, det är en självklar sak!
min finaste L <3

idag ska vi umgås med morfar, har längtat efter honom nu!
var ett tag sen :)

vi har även kollat på utlandsresa, wihoo :)
men jag har lite hinder jag lär komma över först :)





<3

en sak till som är ganska rolig, jag har ett stort kort på Lovis på väggen, när jag pekar på det för lukas och säger loooviiis, då skrattar han och tittar jätte mycket... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0