:D

hallåå!
förlåt för dålig uppdt. men jag har så fullt upp med annat..
bland annat att umgås med min älskade lukas, jag älskar att vara med han..
jag behöver inga andra!! <3 han är så duktig..
han kan så mycket för att vara så liuten..
6 mån... och han har 5 tänder(3 riskorn), sitter, ålar sig framåt (om han har lust)
älskar att stå och hoppa, hoppar alltid..
vbill nog hellre stå upp än att sitta, han tycker sig alltid upp..
springer som en tok i gåstolen och pratar för fullt!!!

hah jag kan tala om så mycket han gör!!!
min älskade ägodel, jag är så glad och stolt!!

idag har jag varit i valbo med underbar ange och malin, samt elias !!:)
lukas var ute i hagastöm och chillade lite han!!
köpte lite småsaker, dels en tröja till L!

nu ska jag titta på BB, och imorgon vankas det barnenshus med pappiii!!:)
sen ska jag se till att umgås lite med mina älskade vänner!
kan inte få nog av dom, världens finaste dom med..

känner mig på ett tacksamt bra humör idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0