back on track

nu har jag inte bloggat på länge igen, känns som jag aldrig har tid eller ork mer..
dumt av mig!! men mne... ska försöka slänga iuhop ett litet snabbt inlägg nu innan lukas vaknar till liv..
igår så var jag i hudik och hälsade på natha med sin lilla bebis som hon fått, världens finaste kille OLIVER!
satt och höll han länge, och mycket mer skulle jag kunna, så himla mysigt!!!
kan inte tänka mig att lukas har vart så liten `?! tiden bara fluter förbi!!
idag så är jag hos pappa, en massa släkt har varit här och firqat min bror som vart 18 år igår,
grattis min älskade, jag älskar dig..
tänk 18 år? nyss var du ju bara 3 år och sprang naken på byn i dina fula gummistövlar!!:D
när jag kommer hem ska jag lägga ut massa bilder på bebis!:)
nu vaknade hjärteliten
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0