<3

Godkväll!

idag ar jag umgåts med fina ida, vi var ner på stan.. jag hämtade upp ett paket från libero!
blöjer, våtservetter, lotion, badsak, vaggvisor, strumpor, haklappar osv!! :)
lite kul att man kan få lite småsaker sådär ibland!
iallfall så träffade vi emma och camilla, självklart min älskade avelina med!!
dom tog en fika, medans jag tog med mig avelina och köpte lite godis till henne..
eftersom jag inte får äta fika, så lekte jag hellre med henne :)

efter det kom jag hem, då rensade jag lukas garerob, helvete vad kläder!!!
1kartong och en stor svart sopsäck av det han inte kan ha, plus att gareroben ser lika ut ändå..
lika mycket kvar!! :)






efter det så åkte jag och lukas till valbo med alex och alle, köpte 3 tröjor till lukas..
var egentligen ute efter ett par byxor, men det fanns inga fina!!!

nu sitter jag här i soffan, väntar på att mamma ska komma hit :)
och på att BIGbrother ska börja!:)


puss


















kan man vara mer än stolt? han är så vacker, och jag vill lova att jag älskar honom mer än något annat!!!!!!



lite bilder från hudik med ;

lilla oliver:)










Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin han är, Lukas! :-)

2011-04-08 @ 12:04:29
URL: http://lindqvistlinda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0