<3

idag har jag hunnit med ganska mycket, pappa kom till mig och hälsade på, likaså alex! :)
satt och pratade ett tag på altan, och han lekte med lukas... alex spelade gitarr och det tyckte L om!:)

sen så åkte jag och alex till valbo medans pappa tog en promenad med lukas ner på stan osv..
lovade honom att inte låsa min dörr när vi åkte, men det glömde jag såklart bort..
så jag hade låst, så pappa fick gå och gå runt medans vi var där, men han fördrev tiden ganska bra ändå! :)

sen gick jag ner på stan och träffade emmis och naddis :) <3 ¨åååååååååååååååh så saknade tjejer!!!  <3
fick med mig avvis hem, så nu är hon nyduschad och fin :)

åh nadja är så rund och fin, snart ska hon få bebis :) längtar!!!!!


nu ska jag pussa på dom små Lukke och avvis !


PUSS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0