mitt eget liv hängde på två hårdmackor!

sitter hemma hos mamma och tobbe, är rikigti trött men är inte redo för att sova känner jag'!!
mamma sitter och berättar om när hon väntade mig, rikgit skrämmande faktist må jag säga..
man kan säga att jag lever pga två st smörgåsar..
hon hade fått världens blödningar och det kom sora blodkumpar för henne, så hon fick åka in till akuten för att kolla var det va, barnmorskan sa att det var missfall, direkt.. mamma fick panik och vart helt förstörd..
dom berättade för henne att hon skulle skrapas. dom lära ta bort det döda fostret.
dom frågade sedan om hon hade ätit något " man fick inte äta om man skulle göra en skrapning"
mamma svarade ja, jag har ätit två hårdmackor. vilket var turen!
dom tog då in henne för att göra et ultraljud, för att bara se...
en ren slump må jag säga!!  dom fick syn på ett hjärtljud, och doktort skrek, DET LEVER!!!!
mamma grinade och grinade, återigen för att hon var glad, men fattade inte..
alltså hade jag en tvilling, som hade dött i magen, och försvann. men jag stannade kvar.
och om inte mamma hade ätit sina mackor, så hade dom skrapa bort mig ur mammas mage, utan att ha kollat om någonting levde kvar..
det är ödet!!
jag tcker det är ganska faccineradende om mna tänker efter, hade mamma inte ätit dom så hade jag inte funnits.
tänk vad livet kan vara skört.
mamma säger att jag är unik, och att mitt liv hängde på två mackor!!
back to my baby
ingenting idag heller, nu har jag gått över tiden 7 dagar?!
jag trodde att jag skulle få för tidigt...
och nu sitter jag här en vecka efter beräknat datum, men fortfarande inget barn i min famn
bebis trivs bra där inne tror jag, önskar h*n inte gjorde det, för nu längtar jag ihjäl mig!!!!!!
dom här dagarna och timmarna har vari dom längsta jag varit med om...
men den som väntar på något gott, brukar dom säga!!
h*n kommer när h*n är redo!!! <3 jag älskar älksar älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida - BF+6

Sv ; Ja ellerhur , tjatet är ju värre än själva väntan tycker jag . Speciellt när det kommer i från folk man knappt har kontakt med .. Sånt kan göra mig galen !

Men snart har vi våra fina bebisar utanför magen :D Hoppas det sätter igång av sig själv bara så man slipper bli igångsatt. Har du vart på nån sån där överburenhetskontroll än ?

2010-09-18 @ 10:54:57
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Frida - gravid vecka 40+

Sv; Ja , men det är tur att man vet vilka som verkligen bryr sig på riktigt och inte. Sen kan man bara skratta åt resten :)



Men shit va läskigt , precis så sa dom till mig också. Jag ska ringa och boka tid på mångag (om inte bebis kommit innan dess) , för isåfall får jag gå på kontroll på onsdag för en eventuell igångsättning :)

Vart går du hos barnmorskan ?

2010-09-18 @ 12:29:55
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Frida - BF+6

sv ; Ja ! det vore häftigt :D

Jamen självklart , kände också att det vore lättare att skriva där än att sitta o skriva till varandra här haha.

[email protected] :)

2010-09-18 @ 20:08:34
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: ellenor

hejhej fin blogg du har :) o jätte söt son :)

Läste lite om när du låg i magen o att du också skulle vara tvilling igentligen hände samma sak för min mama fick missfall med d et ena barnet bara ....

2011-02-12 @ 19:31:18
URL: http://alfonsmamma87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0