BF+6

fortfarande ingen bebis... varför vill du inte komma ut älskade du?
som sagt, jag får iallfall dagarna att gå vilket är tur.
trodde någonting var på gång nyss, när emma kom och DUNKADE på mitt fönster så jag vart livrädd
och fick så himla ont i magen, men nej nej haha!!
önskade jag kunna göra något så allt gick snabbare så jag fick hålla dig i min famn nu och bara visa hur mycket jag älskar dig!! <3 om ingenting händer före onsdag så blir jag igångsatt då, lite läskigt att veta att dom hjälper till
med mina värkar istället för att dom kommer naturligt? äh, då vet jag att jag inte kommer ifrån sjukhuset utan ett nytt liv i min värld <3
nu ska jag göra lite kaffe och äta frukost, sen ska jag ta en promenad ner på stan.
måste fixa lite saker, hoppas på att det händer någonting roligt idag!
även fast jag inte kan vara med mina kompisar när dom festar och har skoj, men det ska jag säga er
det är ingenting jag saknar alls, jag skulle vara gravid hela tiden om jag visste vad för fint jag skulle få utav det.
och att dricka för min del är inget man måste, jag har LIKA roligt nykter!!
9 månader i min mage älskling, jag känner dig väl och du känner mig, du är min bästa vän<3
och den som ligger närmast hjärtat, mamma älskar dig!
jag önskar du kunna vara med andreas, att uppleva detta med mig, ifrån jorden och inte ifrån det blå.
vad ska jag säga till vår lilla ängel när h*n kommer ut, vad ska jag säga om dig.
hur ska h*n ta allt, det är jobbigt, och hade aldrig behövt blivit såhär.
jag saknar jag älskar och jag längtar.
andreas strömlund, jag ser dig och du mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0