BF+5

nu har jag gått över tiden fem långa dagar, jag tycker inte graviditeten har g¨ått segt annars, men nu när jag vet att jag har g¨tt över beräknat datum så är det en pina, jag vill bara hålla dig i min famn nu... önskar man kunna göra någotning för att få ut dig!! <3
testat allt, ätit annanas sprungit i trappor, massage, vila, bla bla bla... tror ingenting fungerar :(
du kommer när du kommer älskade du och du är mer än allt välkommen ut <3


andreas, varje dag är en mardröm! jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Frida - gravid vecka 40+

Sv; Ja , det är verkligen skitjobbigt. Man trodde ju att den skulle komma senast på Bf , men inte då.

Det är en evig väntan känns det som ..

Men snart så , ska bli riktigt spännande att se om vi ses på BB , vore häftigt ! :)

2010-09-16 @ 12:53:56
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: tanja

åh, kan inte sluta kolla igenom din blogg.. sorg, känslor och framför allt kärlek. ni såg ut att vara ett riktigt fint par. Visste du att du var gravid med honom när han gick bort? visste han om de? hur länge hade ni varit tillsammans innan han gick bort. förlåt för frågorna, du behöver inte svara. sörjer med dig, tycker otroligt synd om dig, var stark , sköt om dig! lycka till med förlossningen <3

2010-09-16 @ 18:19:42
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0