41+4

orkar egentligen inte skriva, men är så trött på alla som ringer och skriver om det kommit någon bebis, tyvärr inte än :/ lillgrodan trivs där inne, skulle eggentligen ha blivit igångsatt igår, men icke sa nicke, dom tyckte allt såg FÖR bra ut för att vänta lite till, då det kan uppstå komplikationer med igångsättning..
jag klagar nog nu att jag gått över tiden, men när jag harmin älskade i min famn kommer jag inte klaga mer, h*n är allt jag någonsin velat ha och det vet jag redan nu säkert <3
andreas, du ser mig och hör mig jag älskar dig
önskar du var här som vanligt..
varje dag skänker jag tankar till dig,
och frågar mig alltid samma fråga som om och om kommer att bli osvarad.
varför?
nu är du himlens finaste ängel, och jag hoppas du har det bättre där du är.
en dag kanske jag kan le utan att få dåligt samveta, den dagen.den dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gick också över, 10 dagar för att vara exakt och jo, det är sjukt jobbigt när folk ringer, smsar, skriver heela tiden om bebis kommit.



Tror dock dom som inte har barn vet hur drygt det är när dom hör av sig hela tiden. Eller de som gått över tiden. Man blir frustrerad...

2010-09-23 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0