puss påt

gud vad tråkig jag blivit, skriver aldrig mer blogg...
iallafall idag så har jag myst med Frida&mattias och älskade lilla lovis hela kvällen!
dom är så underbara, så fina! tänk om det fanns fler människor som dom.....<3 massa hjärtan!!
idag fick lukas världens attack och bara skrek och skrek verkligen!!
vart aldrig bra heller, mammas hj.ärta.... det gjorde så ont att se honom så...
men nu så äntligen har det slutat och han sover i sin egen säng så skö.nt jag hör verkligen hur tungt han sover älskade lilla <3 !
nu tänkte jag sova så man får sova lite,. hopps verkligen han sover hela natten!
mamma älskar dig finaste jyvel!!!!
andreas <3

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

mina fina ni <3

2010-10-24 @ 22:40:41
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0