Lukas mitt allt

idag har jag Lukas & mamma varit i gävle hos mormor och hälsat på :)
senare så gick jag ner på stan och träffade nadja, emma och avelina myspys!:)
sen gick jag hem till marie och elin, och pratade lite..
sen vidare hem för att göra pannkakor, nu sitter pappa med lukas och sjunge.r..
han har nyss vaknat till och nu ska jag mysa med honom., världens finaste!
vi kanske ska till jernvallen senare, om det inte är försent, känns lite dumt att gå ut så sent med lukas., men han sover ändå :) skönt med lite frisk luft!
min älskling väger nu iallfall 4010 gram och 54 cm lång :) han växer så det knakar!!
nu blir det paradise hotel och mys!
älskar dig lukas & andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0