jag har min mage i min famn <3

jag har tänkt en hel del på sistonde...
jag älskar verkligen lukas mer än någonting annat(vilket är självklart)
men att man kan älska såhär mycket det trodde jag aldrig..
jag vet inte vad älskar innerbär, eller jag visste inte det innan älskade lukas föddes, det är du lukas som har fått mig inse vad äkta kärlek är! <3 jag är så otroligt stolt över dig, och jag är så otroligt glad att jag äntligen fått träffa dig och lära känna dig.... och ge all min kärlek till dig. du har varit så efterlängtad, och ingen mamma i världens skulle inte vara stolt om dom hade dig!! du är guld värd :) jordens finaste!
och andreas, jag önskar du hade fått lärt känna lukas, du skulle vara så stolt" eller jag vet att du är stolt..
jag önskar du fick krama om honom och bara känna hans
värme, hans underbara personlighet. bara veta att han är vår!
jag saknar dig.
jag önskar du var här med oss.
älskade! <3
idag har jag iallfall varit barnvakt till världens sötraste (efter lukas) Charlie och Ludvig, så underbara barn...
lite körigt att ta hand om tre barn samtidigt, men det gick och ludvig hjälpte mig med det mmesta....
han är 3 år och charlie är 9 månader.... :) vi har pysslat, och varit i lekparken..
sedan åkte jag hem, och då kom malin bettan natha och kim hit och hälsade på..
kollade lite på idol och mös med lukas!
efrter att dom hade åkt, så kom alex alle och emil :)
kära emil från sthlm, så snäll och söt! :)
klämde lite på lukas dom med, emil har ju aldrig hunnit träffa honom så detta vaar första gången :)
nu ligger lukas i sin säng och sover, han är så duktig..
jag tänkte lägga mig och kramas lite med honom innan jag somnar nu..
skirver mer så fort jag får tid, har inte haft tid nu nmär jag spenderar all min tid med älskade Lukas....
puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

älskade ni <3

2010-10-29 @ 23:59:03
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0