ÄLSKADE LUKAS!

äntligen är min älskade lukas här!!
åh som om jag har längtat efter dig, jag vill aldrig släppa taget om dig och vill
inte sluta titta på dig´, du är mitt hjärta utanför kroppen och du är det mest dyrbara jag någonsin haft och kommer att ha !!!
jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg nu innan prinsen vaknar igen,
det bara rinner mjölk från brösten mina, helt sjukt!
går jag utan Bh rinner mjölken ner längst hela kroppen, jag har så mycket mjölk!!
lilla prinsen är lite röd i rumpan, stackars liten..
jätte jobbigt när man ska byta blöja eftersom det borde ju svid som F*n!!
jag tänkte skriva min förlossningsberätterlse senare idag, om jag har tid dvs,
mion dit vid datan är oviktig nu när jag har älskling!

Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

Inotyol är jättebra mot röda rumpor,

Dom blir fina efter bara 1 gång :)

2010-10-02 @ 11:51:32
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Stort grattis. :) Underbart söt pojke!

2010-10-02 @ 13:01:44
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: Ulla

Håller med Linda: När mina flickor var liten kallade jag den trolleri salvan. Den är bara bäst!!

Otroligt vacker son, jätte grattis till mamman :)

2010-10-07 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0