<3

Idag har jag umgåts med frida, lovis Sandra & max :)
vi var på stan och kollade massa, sedan så var jag på försäkringskassan och fixade mammapenningen
som jag inte har fått än, jäkla skit saker...
sedan gick vi hem till mig för bebisarna behövde mat ;p haha...
då kom mattias (fridas pojkvän) och vi beställde mat...
nu har jag varit på ica med amanda och nu ligger lukas brevid mig och gymnastikserar med benen
älskade vän!! :) han har så ont i magen och det skär i mitt hjärta när jag inte kan göra något...
önskar mer än allt att jag kunna ta över smärtan..
nu ska jag äta KESO:D
igår var det 9 månader sedan andreas lämnade oss i STOR saknad och STOR sorg!!
fan vilken hemsk dag. jag önskar jag kunna ta tillbaka dig andreas, verkligen..
jag önskar jg kunna ha gjort något den dagen den 24 januari... men det gick inte!
du har det bättre där du är nu tragiskt nog, vill inte säga det!!
världens finaste och nu himlens finaste ängel..
jag och lukas saknar dig!!
tänk om du hann uppleva lukas, vär.ldens finaste pojke!

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

ni är bäst , underbara ni <3

2010-10-25 @ 23:44:07
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vad mysigt! :) Vilken sötnos ni har fått :D

2010-10-26 @ 10:40:05
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så vackert och underbart bar ni har fått. Måste berömma dig oerhört mycket även som om jag inte känner dig.. Allt du har gått igenom! Tårarna kommer när man läser dina texter på bdb och här ute på bloggen!

2010-11-02 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0