3 veckor idag

har nyss kommit in från en promenad med lilla lukas och Alexander,
gick upp på stan för att hämta en laddare till min telefon, och sedan gick vi til.l ica för att handla lite :)
tidigare idag har jag u mgåts med malin och lilla Elias, mys!!
var ute och åt på American, super gott!
Nu ligger lukas och sover i vagnen och jag sitter här med Alexander och Alle, dom kollar på tv
och jag försöker svara på en interjuv som jag ska vara med.... i tidningen" starka unga mammor!
ska verkligen bli roligt att dela med sig av allt.. även fast jag inte känner mig så stark .::/
men kämpar på för lukas skull!
som för övrigt levt i tre veckor idag, min stora pojke!
jag älskar dig över allting annat!

Kommentarer
Postat av: sandra

stor gofisen blir!:)

2010-10-19 @ 22:24:24
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0