10 dagar idag lukas!

åh vad dålig jag är på att skriva här..
men jag känner att jag vill spendera tiden med älskade lukas istället.
jag får tillfällen över då ska jag se till att uppdatera :)
nu är iallalfall lukas 10 dagar gammal, stor blir han  <3
just nu ligger han på en pälsfläd som han fick av gammelfarfar sin, han är så söt!
det känns skönt att lukas börjat varit vaken lite mer nu, det känns verkligen som om han är med överallt..
igår/natt tappade han navelsträngen med, som jag sa nu bröt han alla band med mig;)
allt som satt ihop från han och mig, men iallfall! så hittade jag aldrig den ?!
jag undrar vart den kan ha tagit vägen, läskigt:)
idag har vi varit ute och gått hela dage, fixat lite saker på stan
shoppat på apoteket och kollade på lite kläder!
köpte ett par jätttefina byxor till honom, mammas pojke blir så fin:)
sedan träffade jag marie, och vi gick till dollar och sedan på ica för att handla,
sedan vela pluttis ha mat så jag följde med upp till marie för att mata älskling,
då var elin där och litet tag efter kom malin :)
skönt att ha kommit ut och orkat verkligen göra något.
känns som jag är på bättringsvägen nu iallfall..
om inte alla vet så har jag urinvägsinflammation, och en kraftig infektion i kroppen,
antingen har urinvägsinflammationen gått upp i njurarna, eller så är det efter snittet jag har fått infektion!
nu ska jag pussa på lilla lukas!
återkommer nog imorgon :)

Kommentarer
Postat av: sandra

gofisen då! <3

2010-10-11 @ 14:04:45
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0