lukas <3

När fick du reda på att du var gravid? 2010-01 
Blev det en chock? först var det verkligen en stor chock!;p
Hur gammal var du? 19 år
Hade du mycket halsbränna? I slutet hade jag ganska mycket:).
Spydde du mycket? nej, en gång när jag fick reda på att jag var gravid sen några gånger i slutet :D
Hade du mycket foglossning? mycket och mycket, tillräckligt iaf.
Har du fått bristningar? hela jag är en bristning nu..
Trodde du att det var en pojke eller flicka? en liten tjej hade jag på aning ;p
Vad hoppades du på? ; det spelade absolut ingen roll, önskade att detvar friskt bara... kändes som det var huvudsaken :)
Gick du över tiden? 16 dagar......
Födde du för tidigt? Nej.
Hur var förlossningen? ett helvete!!
Blev du sydd? ja i magen ;) ( kejsarsnitt).
Dragen med sugklocka? nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? 9 st 
Hade du någon nära med dig? mammsen, sen satt pappa och väntade utanför!
Vilket BB födde du på? Gävle
Hur stor var bebisen? 51 cm 3486 kg :)
Vad fick han heta? Lukas andreas alexander Gälldin
Var allting värt det? mer än allt <3

Kommentarer
Postat av: sandra

3486 KILO ? lite mycket kanske ;)

2010-11-10 @ 22:02:28
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0