kärleken

godmiddag :)
idag har jag och lukas varit nere på julskyltningen med malin, elias sandra, max och mattias:)
jag tyckte det var jätte dåligt iår.. nästan bara massa lotterier och sånt skit..
ingenting för mig trodde man skulle få med sig en massa roligt hem men nej nje...
ja iallfall så skulle jag storstäda idag och julpynta, men först och främst kom jag på att allt mitt julpynt är hemma hos pappa och han svarar inte i telefonen , typiskt!!!! och sedan skulle jag städa, då vela min älskade son ligga och mysa.. så nu ligger han här brevid mig och pratar och skrattar.. jag älskar att se honom utvecklas!!

fina fina älskling..
han har även rullat från rygg till sidoläge med, så snart så vänder han sig :)


jag saknar dig andreas..
tänker varje jäkla dag på dig.
jag blir yr.
jag önskar du låg här i sängen med mig och lukas och mös.
du är värd det!
vem vet, det kanske är dig han pratar med nu.
jag älskar dig!









 min älskling när i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0