:)

idag har vi varit på öppna förskolan, med malin och elias.. :)
otroligt vad lugn lukas har varit idag.. :) tills nu på kvällen, jag har aldrig någonsin hört honom skrika så mycket.
jag önskar jag kunna ta över smärtan från dig älskade hjärteliten :(:(
iallfall så kom jag hem från öppnis, då åkte jag och handlade, vart sallad och grillad kyckling..
måste börja gå ner i vikt. eller iaf tänka på vad jag äter ;p uscha mig..
sen var pappa barnvakt till hjärteliten och jag åkte med amanda och solade, gud så sköönt!!!


nu måste jag krypa ner i sängen när älskade äntlinge sover.
imorgon ska jag åka med malin till owes och barneshus och babyproffsen :) guuuuud längat!


andreas, varje gång jag tänker å dig så svider det till i bröstet.
jag ser lukas, då ser jag dig.
jag önskar verkligen du var här..
varför älskling!!!!!!!!
det är så orättvist, att jag snrt inte orkar mer,
jag går in i väggen, allt bara snurrar, vad ska jag göra?
ge mig styrka andreas!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0