amaziing

hallåå, idag har jag haft fullt upp så¨jag har verkligen inte haft en suck till att skriva..
men nu får jag väll passa på innan lukas vaknar till liv..
imorse kl 9 kom malin och hämtade mig för vi skulle på öppna förskolan :)
det är så roligt att vara därm, även fast lukas är liten så är det ändå så mycket andra barn som leker.
och lukas är ändå med och lyssnar och tittar, det tycker jag är så nyttigt för honom..

sedan bar det av till valbo med malin elias och sandera och max,
skulle julhandla lite, men det var tinte så mycket köpt...
lukas var inte så glad :) vela inte ligga still i vagnen utan jag lära bära honom..
snälla malin och sandra hjälpte till att bära ibland.. kan faktist underlätta! :D
 
köpte iaf ett par leggings på gina.. jättefina!! har letat efter sånna väldigt länge nu :)


nu kom morbror alex :)
skriver mer sen!!
pössis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0