2 november

nu sitter jag hos pappa, han har nyss fått lukas att sova!!
han är så snäll och hjälper mig :)
idag har vi varit hos malin & elias med sandra & max..
sedan åkte jag med sandra hem och vi åt kebab.. muummmms!!! ;D haha..
jag orakr verkligen itne skriva här så mycket nu, men jag ska komma igång snart igen..
jag är så trött hela tiden. och just nu måste jag pasas på att sova medans lukas sover, fast han sover hela nätter ändå, vaknar bara 5 och ska ha mat sen somnar han om, och vaknar inte jag så vaknar han först vid 10 :)
underbart skönt och man ska vara nöjd, verkligen!!!

idag har jag gått ut i tidningen också, om allt jag gått igenom.. :/
http://www.annonsbladet.se/menysidor/Tidningen_4, sen till höger står det läs veckans tidning..

älskar dig andreas, en puss till himlen!


lukas du är min lycka och mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0