a drop in the ocean!

minuter timmar och dagar rinner iväg, utan dig!
det går fortfarande inte att gå in i den vanliga vardagen.
jag försöker, jag FEJKAR rent ut!
men vad ska man göra för att hinna med tiden, när man bara vill att den stannar?
du är min himel, och du finns för mig natt och dag...
du följer mig i skratten och i gråten, tack!
And still I can't let you be
Most nights I hardly sleep
Don't take what you don't need from me
jag önskar varje dag, att jag var med.
jag vill inte dö, men för att stoppa dig!
för att visa: JAG FINNS!

idag går jag in i v25 och jag önskar magen växer lite fortare bara,
jag är mindre än vad jag ska vara just nu, men jag klagar inte..
att få den stora magen i början och gå runt och släpa på den är jobbigare
och jag ser framemot att den kommer snart <3
JAG ÄLSKAR MITT/VÅRAT BARN!


Kommentarer
Postat av: Josefine

hej,..

Jag kollade in på din blogg för en månadsen och kollat in varjedag sen dess, läst och läst om din blogg,

Jag tycker du är så himla stark så himla tuff att fortsätta kämpa och ha ändå ett leende upp fast du inte alls mår nå bra och det förstår jag,man får gråta och man får må dåligt, för jag skulle gett upp allt om jag hade gåttigenom detta samma som du, därför blir jag som inte känner dig stolt ändå över dig att du klarar detta att du tar en dag i taget att du kämpar för dig själv och för erat barn, eran lilla ängel i magen,,

jag har verkligen släppt tårar när jag läst igenom din blogg och grinat och grinat, och jag är så glad, det ska du veta jag är så glad att du kämpar vidare och är så pass stark att du tänker framåt,



Bara det jag ville säga och lycka till med allt,

du är verkligen en tjej som man ska se upptill!, att du orkar!

Kram, Josefine

2010-06-06 @ 21:56:35
URL: http://josefinebrask.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är stark nathalie , du bär på något ovärderligt och kärleken och andreas kommer leva vidare i denna ovärderliga skapelse! blir rörd av och se hur du kämpar på! du gör det så bra ! skänker en tanke till dig och ditt barn! ta hant om dig!

2010-06-07 @ 21:10:28
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0