4 månder av enormt stor saknad!!!

idag är det fyra hela månader sedan du lämnade mig/ oss..
jag kan inte tänka klart eller inte ens föreställa mig detta.
varför ska jag behöva gå igenom det här, det var inte det här du vela älskling..
det är en sån stor saknad efter dig, och jag känner mer och mer hur jag behöver dig i mitt liv.
vår älskling i min mage kommer att älska och se upp till dig, vart du än är!
jag har tröttnat på allt runt omkring, alla dumma frågor, såsom : vad tänkte du med när du behåller barnet?
eller var det försent med att ta bort det? är ni helt bakom flötet eller, även om jag har en far på jorden till barnet eller inte så kommer jag ge den all min kärlek och det kommer vara det finaste som någonsin hänt mig!
andreas kommer alltid att finnas med oss och vaka för att ge oss det bästa utav det han kan!
idag har jag även varit hos barnmorskan, för att lyssna på hjärtljuden och mäta magen samt ta lite prover!
allt såg bra ut förutom att mitt blodtryck hade sjunkit ganska mycket, och det säger ju allt eftersom jag är så trött jämt!  att höra dina hjärtslag älskling, jag kan inte föreställa mig vilken känsla det var!!! jag älskar dig redan så mycket att det inte går att beskriva!
vila i frid andreas, och du vet att du finns med mig varje dag, och följer varje steg jag tar tills dagen jag lämnar jorden
!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skit i vad andra tycker du är stark vad andra än säger! Det är inte många som skulle klara av det du går igenom det vet ja även fast att ja inte kan föräställa mig vad du lär gå igenom. Kram

2010-05-25 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0