vad ska jag göra utan dig

när någonting händer och det känns så kallt

det ända man ser är mörkrets fall..

jag försöker se upp till himlen nu,

men jag kan inte se dig något mer..

och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv

och vad ska jag göra utan dig?

jag gråter ofta, och vad ska jag göra utan dig??

alla minnen när du såg i mina ögon, och inget får dig tillbaka nu..


när allting var som svårast för dig, sa du adjö och lämna oss kvar:'(

mina tårar faller för min saknad är så stark

så mycket som du hade men nu är det över

ännu ser jag dina tårar

ännu hör jag din röst

jag kommer ihåg ditt leende

jag kommer aldrig lämna dig!!!


jag gråter ofta, vad ska jag göra utan dig???

inget kan få dig tillbaka nu,

nej inget kan få dig tillbaka nu:'(

an

Kommentarer
Postat av: Anonym

uscha jag tycker det är så synd om dig :'(

vi alla saknar han!

2010-03-11 @ 08:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0