.,.,.

Lämna Mig Ifred
Det finns mycket som sker runt omkring mig nu
Det finns mycket som sker runt omkring mig nu, och du..

ska veta att jag inte vill leva såhär
Vill va hos min mamma, krama henne varje dag, jag svär
Varför stack jag? Stack ifrån mitt liv
Känner ingen kärlek oh fyfan va det va längesen
Javisst kunde vi bråka, men vi bråka rent för mycket
Jag va ung och dum som vanligt, sket i vad alla tyckte
Ägna min tid åt musik rent för ofta, sket i allt
Men nu såhär långt efter, tänker jag, vafan hände? /
Varför sket jag i alla chanserna som jag brände?
Stack till min polare, bodde där ett långt tag
Jag tackar denna killen än idag för jag va svag
Och som vanligt kommer soc, dem ville hjälpa till
Vi bygger ett ungdomshem, du kan bo där om du vill?
Jag tänkte javisst, och sen blir allt chill?


Ingen peace, ingen fred, lämna mig ifred

Älskar folk som förstår, hur man egentligen mår
Vill leva mitt liv fritt inte följa fotspår
Inre djupa sår av mitt liv får mig att fälla en tår
En tår som rinner, ner från min kind
Känns som jag står vid guds grind men jag kommer inte in
Känslor kommer fram, bölar som fan, skiter i vad ni tycker
Mina tårar lyser, som hela stadens gatu-lyktor
Svårt o leva men jag lever livet genom rappen
Jag har fortfarande svårt att somna på natten
Förlorat all kraften, att kämpa som jag brukar
Ibland har jag tänkt, är det såhär livet brukar sluta
Om jag kommer till himlen hoppas jag att molnen är mjuka
Så jag kan vila i frid, alla är lugna och tysta

Kommentarer
Postat av: sara andersson

du vet att jag finns,

jag lyssnar mer än gärna gumman..<3

2010-03-24 @ 19:12:22
URL: http://saraahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0