pust.--

godmorgon då !! :)
just nu ligger jag i sängen och funderar, jaag har nyss väckt alex och skickat iväg han till skolan..
jag är duktig!
jag tänker på så mycket saker hela tiden,
det är kaos i mitt huvud,
och du är inte bortglömd andreas!

alla ser mig som en glad person, en som skrattar bort allt..
och dom som känner mig, vet att på insidan skriker jag och gråter..
ibland är det skönt att ha ett skal,men min kurator säger
att jag inte ska skjuta upp allt, utan låta det komma när det ska komma
annars kommer jag få allting på engång,
vilket hon inte tror jag orkar med!
jag tar dagen som den kommer och lever för andreas!

kan ni tänka er in i min situation ? egentligen..
det är så svårt,
tänk att du träffat en kille, börjar umgås med han JÄTTEmycket..
blir kär, och allting är så underbart...
tillslut så ringer din telefon på morgonen,  och det är hans mamma..
som säger; hej nathalie, det har hänt en hemsk sak, sitter du ner?
är du ensam? lovar du att du sitter ner ?
sen så berättar hon att din kärlek har avlidit samma natt..
UTAN VARNING?! inte ett minsta lilla telefonsamtal av honom, inte ett sms..
varför? tänk er in.
för jag orkar inte mer..
dom där orden ekar i mitt huvud varje morgon varje kväll!!





hej älskling, jag vill börja med att säga tack
du är mitt ljus över dagen du är mitt lugn varje natt, du är min livsglädje
du är min medecin, du är min och jag är din du är mitt fucking liv.
du är en ängel, ena halvan av min kropp,
du är den bästa tjejen jag någonsin kunnat fått.
du är den jag alltid önskat att jag har haft.
du är min styrka att överleva du är min inre kraft.
du är natta, och jag är bara andreas
att jag någonsin skulle få dig på fall var något jag inte trodde..
hoppas att du känner som jag, att vara vänner var bra
men tillsammans är underbart.
om du bara är en dröm låt mig få sova då
för jag tror att det är det bästa för oss båda två.
om jag skulle dö är du rosen på min kista,'
skulle hålla den vid liv, aldrig låta den vissna.
du är det bästa jag har, snälla lämna inte mig. snälla stanna kvar!
du finns när jag behöver dig, älksling kom och lägg dig här brevid mig
jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på.
att jag aldrig lämnar dig är något jag svär på , man ska aldrig säga aldrig
men jag kommer stanna med dig, och om du skulle falla lovar jag att jag bär dig
jag skulle aldrig någonsin släppa tagaet,jag skulle bära dig tills dagen den kommer
då jag dör. även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram.
för om man tänker efter så är kärleken kall..
jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dig ibland.jag lovar
i migg hjärta står det massa lågor i brand..
och det är lågorna som brinner för det du ger.
du tror du vet vad jag känner men jag känner så mycket mer.
du kanske tror att jag smörar, men jag lovar det är sant.
utan dig brevid mig baby tappar jag min balans.
du är glöden som brinner du är allt som jag ber om,
våra barn ska bli till sanning, jag längtar tills jag får se dom..


Kommentarer
Postat av: amandanilsson

åh gud vilken fin text :(

blir alldeles tårögd!! :(

2010-03-22 @ 19:52:31
URL: http://allimandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0